دوست دارم من بگویم و تو بشنوی
دوست دارم من بگویم و تو بشنوی
31 / 5 / 1395 ساعت 19:41 | بازدید : 105 | نویسنده : REZA | ( نظرات )

دوست دارم من بگویم و تو بشنوی

دوست دارم من بگویم و تو بشنوی

آن‌ها تو را از خودت بیرون رانده‌اند
و جایت را گرفته‌اند و خود تو شده‌اند.
دیگر تو نیستی که درد را حس کنی تو خود درد شده‌ای …

 

دوست دارم من بگویم و تو بشنوی

تو بشنوی و با لخندهایت تایید کنی

دلم یک خواهرانۀ تازه میخواهد

از همان خواهرانه های بی نظیر

تو بگویی و من بشنوم

از تمام دغدغه هایت

از تمام شادی هایت

از دلت که میدانم کمی غم دارد

دلم میخواهد بگویی

بگویی تا من با تمام کلماتت زندگی کنم

دلم یک خواهرانه تازه میخواد

از همان خواهرانه های دخترانه

از همان ها که تو مرا در آغوش بگیری

تا در آغوشت احساس آرامش کنم

تا بدانم هنوز هم احساس در دنیا هست

هنوز هم میشود احساس را چشید

میشود احساس را لمس کرد

میشود احساس را بوئید

بازهم دلم یک خواهرانۀ نو میخواهد

دوست دارم من بگویم و تو بشنوی

 

. بیا این بار با معیارهای من عاشق شو
قرمز و
غلیظ و
زنانه

بیا کفشهایمان را عوض کنیم !
یک بار هم
تو پاشنه بلند بپوش و با من پا به پا بیا

این بار من قول مردانه میدهم
” برای همیشه مهربانی را ”
و ته دلم هیچ پوزخندی نیست !!
و حاضرم قسم بخورم که راست راست میگویم

دوست دارم من بگویم و تو بشنوی


سایت عاشقانه لاو98]]>

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
نظر سنجی

پیشنهاد شما برای ما

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 447
:: کل نظرات : 9

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 25
:: بازدید ماه : 1190
:: بازدید سال : 4035
:: بازدید کلی : 54919